מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

שליש מהלווים לא מנסים למחזר את המשכנתא שלקחו

סקר של חברת ייעוץ משכנתאות שהתפרסם באתר “דה מרקר” מגלה כי שליש מהלווים כלל לא בודקים את האפשרות למחזר את ההלוואה שלקחו, זאת על אף שבדרך כלל ישנן לפחות 3 – 4 הזדמנויות במהלך תקופת התשלומים לבצע מיחזור הלוואה ולחסוך סכומי כסף גדולים. בנוסף, שני שליש מהמשתתפים בסקר מעולם לא מיחזרו את ההלוואה שברשותם.

מדוע כדאי לבדוק את האפשרות לבצע מיחזור משכנתא?

התנאים בשוק משתנים כל הזמן, ועם השינויים הללו מגיעות אינספור הזדמנויות לחסוך סכומים גדולים. החיסכון יכול לבוא כאשר הריבית יורדת או להפך  – כאשר היא מתחילה לעלות והלווים מקבעים את ההלוואה במסלולים קבועים כדי לשמור על רמות הריבית הנמוכות שהם משלמים בהווה. אפשרות למחזר את המשכנתא יכולה להגיע גם כאשר מצבם הפיננסי של הלווים משתנה והם מעוניינים לבצע חלוקה כדאית יותר של התשלומים או מסלולי ההלוואה.

אלו סכומים ניתן לחסוך באמצעות מיחזור משכנתא?

הסכומים יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים, זאת מאחר וההלוואה נפרסת על פני חודשים רבים וחיסכון של מאות שקלים בכל חודש מצטבר לאורך השנים ומגיע להיקפים משמעותיים.

האם מיחזור משכנתא כרוך בבירוקרטיה?

אם המיחזור מתבצע בבנק בו לקחתם את ההלוואה התהליך פשוט למדי, אם תבחרו לעבור לבנק אחר תיאלצו להמציא מסמכים בדומה לפתיחת תיק, אך מצד שני הפוטנציאל לחיסכון יכול להיות גדול למדי, שכן הבנק יהיה מעוניין לגייס אתכם לשורותיו וייתכן כי לשם כך הוא יהיה מוכן להציע לכם ריבית נמוכה יותר.

לסיכום, אין ספק שתהליך מיחזור ההלוואה דורש זמן והשקעה כזאת או אחרת, אך גם אין ספק שלא כדאי לוותר עליו, במיוחד לאור העלייה ביוקר המחיה שהופכת כל חיסכון – קטן או גדול – למשמעותי.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך