מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

חברות הביטוח מסרבות להעניק ביטוח משכנתא לאנשים שחלו בעבר

בשנים האחרונות אנחנו מתבשרים כמעט מידי יום על פיתוחים טכנולוגיים ותרופות חדשות שמאפשרות לחולים במחלות קשות להחלים או לחיות חיים כמעט רגילים לחלוטין במשך עשרות שנים. אבל נראה שחברות הביטוח לא שמעו על ההתקדמות ברפואה המודרנית ומבחינתן – פעם חולה, תמיד חולה.

כתבה שפורסמה בערוץ שתיים מגוללת את התנהלותן של אותן חברות, שמנצלות את החוק היבש ומסרבות לבטח אנשים שחלו בעבר במחלות קשות או שחולים במחלות כרוניות הניתנות לשליטה. כשמדובר בביטוח משכנתא, משמעות הסירוב עבור החולים הוא שהם לא יכולים לקבל את ההלוואה לרכישת בית חלומותיהם.

בכתבה הובא סיפורה של אישה צעירה שחלתה בעבר בסרטן והחלימה, אך חברות הביטוח סירבו להעניק לה פוליסת ביטוח משכנתא גם לאחר שעברו שש שנים מאז שחלתה. גם עבור בני זוג שאחד מהם התגלה כנשא איידס הפכה רכישת הביטוח למשימה בלתי אפשרית, זאת למרות פריצת הדרך המשמעותית בתחום, שמעניקה לחולים תוחלת חיים דומה לזו של אדם רגיל והופכת את המחלה מסופנית לכרונית.

עוד הובאו בכתבה דבריה של עורכת הדין גלית קרנר, שציינה כי על חברות הביטוח להתעדכן בהתפתחות החדשה בעולם הרפואה ולהבין כי אין כל סיבה שלא להעניק לאדם שחלה בסרטן, לדוגמא, ביטוח משכנתא, אם כבר חלפו חמש שנים מתום מחלתו. עוד הוסיפה קרנר כי גם החולים צריכים להבין את זכויותיהם וחשוב שהם ידעו כי באפשרותם להתווכח עם חברות הביטוח ולרכוש ביטוח תמורת פרמיה גבוהה יותר.

בשורה התחתונה, אל תוותרו כל כך בקלות. חברות הביטוח אמנם מתנהלות כמו להקת כרישים טורפים, אך אין סיבה שתוותרו על החלומות רק בגלל התעקשותן ובמקרים רבים בהחלט ניתן להגיע לפיתרונות שונים שיאפשרו לכם לרכוש את הדירה בה אתם מעוניינים.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך