מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

יו”ר פועלים: אנחנו מופתעים מהזינוק במשכנתאות

בכתבת וידאו שהוצגה בכלכליסט, נערך ראיון עם יושב ראש בנק הפועלים למשכנתאות שציין כי “אנחנו כל פעם מופתעים מחדש, אנחנו היינו משוכנעים שאנחנו כבר בשלב הרגיעה” מצד שני, לדבריו “צריך לזכור כי כל פעם שהריבית יורדת, מצד אחד היא מעודדת את הפעילות המשקית ומהצד השני היא מכניסה יותר גורמי השקעה שרוצים לרכוש, ואז החלק שלהם הוא זה שדוחף את המחירים כלפי מעלה, מעבר לביקוש הקיים. לא תהיה כאן ברירה, יצטרכו להגדיל את ההיצע. אנחנו שומעים על הרבה תוכניות ממשלתיות. יש סיבה, אגב, בעניין הזה לאופטימיות כי שר האוצר הוא עכשיו יושב ראש נושא הדיור, אז פעם ראשונה, אולי, כשיהיו בעיות בין המשרדים יהיה מי שיפתור אותן”

למרות האופטימיות, כרגע אין לרוכשים הישראלים סיבות של ממש לחייך: כרגע מחירי הדירות נמצאים במגמת עלייה של ממש ורק היום פורסם כי תוך עשור היקף המשכנתאות השנתי עלה פי ארבעה ולדברי בכירים במערכת הבנקאית, נראה כי השוק מוסיף להיות חם מאוד.

אז האם זהו הזמן הנכון לרכוש דירה? התשובה לא חד משמעית ותלויה, בין היתר, במצבכם האישי. דבר אחד בטוח: בחודשים האחרונים בועת המחירים נותרה על כנה וכרגע עדיין לא ניתן לראות את האור בקצה המנהרה.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך