מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

בדיקת משכנתאות חינם

כמו לווים רבים, רוב הסיכויים שגם אתם פניתם לכמה בנקים, כל בנק הציע לכם מספר תמהילים ובסופו של התהליך המפרך מצאתם את עצמכם מול הצעות רבות ובעיקר מול התלבטות גדולה במה לבחור.

איך תדעו מהי האפשרות הכדאית ביותר? אם אין לכם תואר בכלכלה או ידע מקצועי בנושא רוב הסיכויים שתתקשו בקבלת ההחלטות ותעשו טעויות שיעלו לכם עשרות אלפי שקלים.

מרגישים אובדי עצות? יש לנו פתרון משתלם עבורכם: שילחו לנו את ההצעות שקיבלתם מהבנקים בצירוף מידע על מצבכם הפיננסי, הכנסותיכם, הוצאותיכם וכל פרט נוסף שעשוי להיות רלוונטי.

אנו נבדוק עבורכם את ההצעות שקיבלתם, חינם ובמידת האפשר נציע לכם אפשרות זולה יותר!

השירות אמין ואינו דורש מכם כל התחייבות או הוצאה כספית. במידה ותהיה לנו הצעה טובה יותר מאלה שקיבלתם – תוכלו להחליט אם אתם מעוניינים להיעזר בשירותי ייעוץ המשכנתא המקצועיים שלנו או להישאר עם ההצעות שקיבלתם מהבנקים.

לקבלת שירות בדיקת משכנתאות חינם – צרו קשר עוד היום במייל: BedekBank@gmail.com

עומדים לבצע השוואת משכנתאות בין הבנקים?

  תנו לנו לחסוך מכם את הטרחה! למה לכם לרוץ בין הבנקים, להתמודד עם הצעות שפועלות בעיקר לטובתם ולבזבז את זמנכם היקר?

בואו אלינו ותקבלו ייעוץ אובייקטיבי ומקצועי, שמשרת את האינטרסים שלכם. אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך, החל מבניית תמהיל משכנתא מותאם אישית ועד לתשלום האחרון של ההלוואה.

מאות לקוחות שפונים אלינו מידי שבוע מהווים כוח מיקוח אדיר מול הבנקים ומאפשרים לנו לבצע מכרז ריביות, להציע להם תנאים טובים יותר ובכך לחסוך עבורם עשרות אלפי שקלים!

בנוסף לחיסכון הכספי נהנים לקוחותינו מחיסכון בזמן, פטור מבירוקרטיה וריצות, ראש שקט וליווי לכל אורך תקופת ההלוואה.

אם גם אתם מעוניינים להצטרף אליהם וליהנות מייעוץ וליווי מקצועי – צרו קשר עוד היום.

להתייעצות ראשונית עם יועץ משכנתאות ובדיקת הסכום אותו ניתן לחסוך במשכנתא, מלאו טופס יצירת קשר או חייגו חינם: 1-800-811-811

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך