מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

משכנתא – הכסף שלכם נשחק עד ללקיחת ההלוואה

כתבה שפורסמה בבלוג המשכנתאות המוכר “משכנתאמן” דנה באחד הנושאים הפחות מוכרים ללווים: ההפסד שהם סופגים על הכספים שנמצאים בתקופת “המתנה” לפני לקיחת ההלוואה. היות ואנו מצויים בתקופה של ירידת ריביות, כספים שמופקדים בבנק בחשבונות העו”ש או בפקדונות שונים כמו הפק”מ למעשה מפסידים מערכם כ – 2%-3%.

הסיבה להפסדים אלו היא שמידי שנה עולה מדד המחירים לצרכן, כאשר כרגע העלייה היא בסביבות  2% לשנה. היות ומדד זה מצביע על עליית המחירים במשק, המשמעות היא שכאשר הוא עולה הכסף שלכם קונה פחות, כך שהוא מפסיד מערכו. (למעשה, כאשר המדד אינו עולה כלל או אפילו יורד הדבר מצביע על האטה ומיתון במשק כך שלא אמור להיות לנו אינטרס שהוא יישאר כמו שהוא).

איך מתמודדים עם ההפסד הכספי עד ללקיחת המשכנתא?

כאן אין תשובה אחידה המתאימה לכולם, אך יש לנסות למצוא תוכנית שתצמיד את הכסף למדד ובד בבד תאפשר לכם למשוך אותו תוך זמן קצר ולא תקבע אותו למשך זמן ארוך. ניתן לקבל ייעוץ בתחום מיועצי ההשקעות בבנק שלכם או מיועצים חיצוניים.

כך או כך בבלוג ישנה אזהרה חשובה להימנע מהרפתקאות והשקעות שונות ומשונות שעלולות לגרום לכם להפסיד את הכסף שחסכתם בעמל רב לדירה.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך