מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

בנק ירושלים למשכנתאות

 

באתר של בנק ירושלים למשכנתאות לא תמצאו מידע רב על האפשרויות שהוא מציע ללקוחותיו כך שמבחינה זאת יהיה עליכם להתקשר לבנק ולנסות לברר ולדלות פרטים רבים יותר. יש לציין כי על מנת להגיע לדף המפרט אודות מבצע של הבנק יש להקליד בגוגל את המילים בנק ירושלים + משכנתאות, ואם כבר הגעתם לדף אודות משכנתאות לא תוכלו להגיע לדף אודות המבצע. למעשה מדובר באחד האתרים הפחות מזמינים, ברורים ומאירי פנים ללקוח.

מצד שני, הבנק לא מנסה להאדיר את עצמו או טוען כי הבנק הכי טוב בארץ וזה יתרון לכשעצמו. הנה נקודות מרכזיות שניתן לקחת בחשבון:

מה הבנק מציע ללווים:

מבצע חבילות המשכנתא – מבצע המציג שתי חבילות הלוואה הבנויות ממסלולים שונים שמוצעים ללקוחות בנק ירושלים למשכנתאות. החבילה הראשונה מכונה “חבילה משולשת”. מדובר בחבילה הבנויה ממסלול הפריים (המכונה שקלי), המסלול צמוד המדד בריבית קבועה והמסלול צמוד המדד בריבית משתנה כאשר חלקו של כל אחד מהמסלולים הוא שליש. חבילה נוספת היא החבילה הסולידית המורכבת ממסלול הפריים והמסלול צמוד המדד בריבית משתנה, כאשר מסלול הפריים מהווה רבע מכלל ההלוואה ואילו המסלול הצמוד בריבית משתנה מהווה שלושת רבעי. כמובן שהמילה מבצע צובעת את כל העניין בצבעים ורודים, אך יש לבדוק לעומק מהן הריביות שמציע הבנק והאם בהשוואה למצב השוק הן אכן כדאיות או שהמבצע עולה ביוקר.

שיטות פירעון – אתר הבנק מציין במפורש את לוחות הפירעון הנהוגות והמקובלות בבנק, דהיינו שפיצר, גרייס (שיטת תשלום לפיה החזר הריבית וקרן ההלוואה נדחה, אם כי לא בכל תקופת ההלוואה אלא רק בחלקה) ובלון (שיטה לפיה החזר הריבית וקרן ההלוואה נדחים עד לסוף תקופת ההלוואה).

מוקד לטיפול בתביעות (של מבוטחים בביטוח נכס) – למרבה הצער המוקד משרת רק לווים שבוטחו עד סוף 2005.

מסלולי משכנתא:

בדומה לשאר הבנקים גם בנק ירושלים למשכנתאות מאפשר לכם לקחת הלוואה במסלולים הרגילים דהיינו פריים, מט”ח, קבועה צמודה, משתנה צמודה, וכמובן – חבילות משולבות, אשר לדברי הבנק נבנות על ידי מומחים בתחום ומעניקות ללווים שקט נפשי.

דרכים ליצירת קשר עם הבנק:

למרבה הצער, מלבד מספר בודד שמופיע באתר, בנק ירושלים למשכנתאות אינו מציע דרכים נוספות ליצירת קשר. באתר ניתן להירשם לקבלת מידע אודות מבצעים והטבות שמציע הבנק.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך