מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

שיאנית המשכנתאות בישראל – מודיעין

כתבה שפורסמה ב”גלובס” מציגה את נתונים שנאספו על ידי AMG לפיהם העיר בה נלקחות המשכנתאות הגבוהות בארץ, בעלות ההחזרים החודשיים הגבוהים ביותר היא מודיעין.

ניתוח של 500 משכנתאות העלה כי בשנת 2013 עמד ההחזר החודשי הממוצע במודיעין על 5870 שקלים, כאשר ההלוואה הממוצעת עמדה על קרוב למיליון שקלים (978,857).

אחרי מודיעין מופיעים ברשימה אנשי כפר סבא, ראשל”צ ותל אביב.

עם זאת, המשכנתאות בעלות אחוזי המימון הגבוהים ביותר נלקחו דווקא על ידי תושבי אשקלון, אשר בממוצע נטלו הלוואות בשיעור מימון של כ – 68% משווי הדירה ואחריהם תושבי רעננה. יש לציין כי אשדוד נמצאת בתחתית הרשימה הן מבחינת אחוזי מימון והן מבחינת ההחזר החודשי.

לדברי עמית קמינסקי, מנכ”ל AMG, הצעדים השונים בהם נקט בנק ישראל על מנת “להפחיד” את הלווים ולמנוע מהם ליטול סיכונים גדולים מתחילים לתת את אותותיהם וכיום ניתן לראות יותר ויותר זוגות שפורסים את ההלוואות לתקופות ארוכות מאוד, על מנת להוריד את גובה ההחזר החודשי. עם זאת, קמינסקי מאמין כי ניתן היה להקל על הזוגות הצעירים ולאפשר להם להגדיל את רכיב הפריים בהלוואה על מנת להוזיל אותה, זאת לאור הריבית הנמוכה בה מתאפיין השוק כיום.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך