מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

הליכים נגד חייבי משכנתאות בבנק לאומי מוקפאים עקב המחאה הציבורית

פרשת הסדר החוב של נוחי דנקנר מסעירה את המדינה, אך נראה שיש מי שיצא מורווח מכל העיניין: בנק לאומי החליט על הקפאת ההליכים כנגד לווי משכנתאות שפיגרו בהחזר הההלוואה, זאת בתגובה למחאה הציבורית על כוונת הבנק למחול לגנדן, הנמצאת בשליטת דנקנר על סכום עתק של 150 מיליון שקלים.

יש לציין כי בנקים פותחים בהליכים מול לווי משכנתא כאשר הם מפגרים בתשלום במשך 6 חודשים רצופים. מצב זה מאפשר לבנק להתחיל בהליך מימוש ההלוואה הכולל פתיחת תיק בהוצאה לפועל ועלול לעלות ללווה בביתו.

בכתבה הובאו דברים מאת נציגי הבנק שציינו כי בזמנים אלה הם פועלים ב”משנה זהירות” ובמילים אחרות – לאומי מבקש להרגיע את הרוחות ולהימנע מאובדן לקוחותיו הזועמים. הקפאת ההליכים, יש לציין, מעניקה לאותם לווים מעט “חמצן פיננסי” ויש לקוות שלפחות עבור חלקם היא תאפשר השגת כספים שימנעו את אובדן ביתם.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך