מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

למה הישראלים נמנעים מביצוע מיחזור משכנתא?

אחת הטעויות הנפוצות של לוקחי המשכנתאות היא הימנעות מביצוע שינויים בתמהיל ההלוואה לאורך השנים. השינויים בתנאים בשוק יכולים להפוך מסלולים אחדים לכדאיים יותר מהאחרים ולאפשר לכם לחסוך עשרות אלפי שקלים ובכל זאת נראה שרוב הלקוחות מוותרים על ה”תענוג” ונמנעים מלבצע מיחזור משכנתא – תהליך שיכול לחסוך להם סכומים נכבדים ביותר.

מהו מיחזור משכנתא?

מדובר בתהליך שעיקרו החלפת ההלוואה שלכם במשכנתא כדאית או נכונה ומתאימה יותר – לכם או לתנאים שנוצרו בשוק. כדי לבצע את התהליך יש לפרוע את ההלוואה שברשותכם ולקחת במקומה הלוואה בתנאים חדשים מהבנק שלכם או מכל בנק אחר.

מהן הסיבות העיקריות להימנעות ממיחזור משכנתא?

  1. החשש מבירוקרטיה נוספת – חשש זה רלוונטי בעיקר כאשר מחליטים לבצע את התהליך בבנק שאינו הבנק בו לקחתם את ההלוואה המקורית שכן מעבר לבנק אחר יגרור פתיחת תיק מחודשת על כל הבירוקרטיה הנובעת מכך. זו אינה סיבה מספקת לא לעבור את התהליך, מאחר ותמיד תוכלו לבצע את המיחזור בבנק שלכם או להיעזר באנשי מקצוע שיבצעו את התהליכים הבירוקרטים בעבורכם. מסקנה – התירוץ נכשל.
  2. חוסר זמן – רבים טוענים שאין להם זמן לכתת את רגליהם בין הבנקים השונים, לבדוק שוב את התנאים בשוק או לבנות לעצמם תמהיל אידיאלי חדש. אך כידוע, זמן שווה כסף והכסף שתוכלו לחסוך באמצעות התהליך יוכל לפנות לכם בעתיד זמן לחופשה, לטיול או אפילו לתשלום לבייביסיטר על הילדים…. המסקנה – עוד תירוץ שנכשל.
  3. חוסר ידע – הסיבה השלישית והמצערת ביותר היא חוסר המודעות לאפשרות למחזר את ההלוואה ולחיסכון הפוטנציאלי הגלום בתהליך. חיסכון של כמה מאות שקלים בכל חודש מצטבר במשך 25 שנה לחיסכון של עשרות אלפי שקלים. מדובר בסכומי עתק, שאולי נראים קטנים בחישוב הראשוני אך בפועל הם גדולים ומשמעותיים מאוד.

המסקנה – חשוב להתעדכן בנעשה בתחום, לבדוק ולהתייעץ עם אנשים שמבינים בנושא. אתם לא צריכים להפוך למומחי משכנתאות – רק להכיר את האפשרויות העומדות בפניכם ולנצל אותן! אם אין לכם את הזמן והאפשרות לבצע זאת בעצמכם, תמיד תוכלו לפנות למומחים שיערכו עבורכם את כל התהליך – סביר להניח שהסכומים שתחסכו יהיו מעל ומעבר לכל סכום שתשלמו לאותם אנשי המקצוע.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך