מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

ייעוץ משכנתא – איך בוחרים חברה והאם זה באמת משתלם?


שמי אילן, רציתי לשאול לגבי מיחזור של משכנתא – איזה אופציות עומדות בפני, כי יש הרבה אפשרויות ואני לא יודע מה לבחור.

שאלה מצויינת אילן. מיחזור משכנתא, יש הרבה מאוד אנשים שרוצים למחזר את ההלוואה, יודעים שהם משלמים ריביות מאוד גבוהות או יודעים שההלוואה פשוט לא מתאימה להם ופשוט לא יודעים מה לעשות. יש הרבה מאוד חברות שההתמחות שלהן היא בייעוץ משכנתא. הם יודעים ללכת ולעשות לך שופינג בין מספר בנקים ולהביא לך את ההצעה הכי הכי טובה. אתה יכול להגיע אליהן דרך האינטרנט, בגוגל. זה חוסך כל כך הרבה כסף ואני מאוד ממליצה על זה.

במקום שאתה תתחיל ללכת ולבדוק בנק בנק הם עושים עבורך את העבודה. הם גם יודעים להגיד לך מה נכון בגובה ההכנסות שלך, מה נכון לך מבחינת הבנק, מה הריבית הנכונה, לכמה שנים אתה צריך לקחת את המשכנתא ואיך אתה עושה את המיחזור על מנת להיפגע כמה שפחות מבחינת הריביות והקנסות שמשלמים.

איך אני יכול לבחור את היועץ משכנתא הכי טוב?

תבקש המלצות. המלצות – תמיד אני מאמינה בזה. בכל דבר שאני עושה, אני מבקשת לראות המלצות של אנשים, אני מדברת עם אנשים, אני מוודאת שבאמת הם עשו את העבודה הכי טוב. אני לא יכולה להמליץ לך – לי זה אסור, אבל בגוגל ברגע שתיכנס ותרשום יועצי משכנתאות זה ייצא לך ככה ברשימה ותיפגש. אתה יודע, לפעמים גם תחושת בטן וגם המלצות יכולים מאוד לעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה. או שאפילו אתה יכול לעשות שופינג – להגיד להם – אלה הנתונים, מי שיביא לי את ההצעה הכי טובה – איתו אני סוגר.

והם לוקחים על זה כסף?

וודאי. אף אחד לא עובד בחינם. בדרך כלל הם לוקחים אחוז מההפחתה ויש עוד סכום סמלי שהם לוקחים. גם זה תהליך של שופינג שאתה צריך לנהל מולם.

וזה כדאי?

מאוד.

את מכירה אנשים שעשו את זה והשתלם להם?

כן, וודאי. זה תמיד טוב. אין לך מה להפסיד, כי בכל מקרה, אם אתה תעשה את זה ואתה לא מבין בזה שום דבר… אז אני תמיד אומרת, בכל מקצוע אני צריכה לקחת את האיש מקצוע הכי טוב, שזה תחום ההתמקצעות שלו והוא יודע לעשות את זה הכי טוב. ואני ממש ממליצה לך.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך