מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

לקיחת משכנתא בתקופות של אי וודאות

מי יהיה נגיד בנק ישראל הבא? לשר האוצר הפתרונים. נכון להיום טרם נמצא האדם שיוכל להתגבר על הפלונטר החריף שנוצר, כאשר גם פרנקל וגם ליידרמן, שני אנשי כלכלה בכירים שנבחרו לשמש בתפקיד הנגיד הסירו את מועמדותם. אי בחירת נגיד מביאה לאי וודאות בכל הקשור לריבית במשק: אמנם הצפי היא שהריבית תרד בקרוב, אך קשה לדעת מה יהיה בעתיד מבלי לדעת מה תהיה מדיניות הנגיד הבא.

כיצד מומלץ לתכנן את המשכנתא בתקופה של אי וודאות?

אחת ההמלצות  היא לנצל את העובדה שכרגע הריבית במשק נמוכה למדי ולקבע חלק מההלוואה במסלול הקבוע לא צמוד למדד, שבו ההחזר נשאר קבוע לחלוטין ואינו משתנה לאורך כל תקופת ההחזר. המלצה נוספת היא לוודא כי ההחזר החודשי תופס נתח קטן יחסית מההכנסה החודשית הפנויה, על מנת שגם אם הריביות יעלו הלווים לא ימצאו עצמם בקשיים.

עוד המלצה חשובה היא לא לקפוץ מעל הפופיק – על אף שהמחירים עולים, אין כל סיבה שתיקחו משכנתא שלא תוכלו להחזיר. כדי לוודא מהו הסכום בו תוכלו לעמוד מומלץ לבדוק מהו ההון העצמי שלכם ובאיזה החזר חודשי תוכלו לעמוד – נתונים אלה יאפשרו לאיזה טווח מחירים עליכם לכוון כשאתם מחפשים דירה ולבחור נכס שתוכלו להמשיך להחזיק בו למשך שנים מבלי להיכנס לקשיים כלכליים.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך