מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

בנק לאומי למשכנתאות

בנק לאומי למשכנתאות הוא בין הבנקים הגדולים בתחום. כמובן ששליטתו של בנק כזה או אחר בנתח שוק גדול אינה מבטיחה לכם את התנאים הטובים ביותר, ובוודאי ובוודאי שאינכם פטורים מביצוע סקר שוק יסודי גם אם אתם לקוחות הבנק.

בעמוד הראשי של דף הבית מצהיר הבנק על כוונתו להפוך את כל הליך לקיחת המשכנתא לקל יותר וזאת בעזרת מוצרים, מדריכים וכו’. קשה לקבוע האם הבנק אכן עומד בהבטחה זאת מבלי לנסות את שירותיו ובכל מקרה – מומלץ ללמוד את הנושא לפני שאתם פונים לבנק זה או אחר ולא לסמוך על פקידי הבנק שיפשטו עבורכם את העניינים. ואולם, ללא ספק תוכלו להיעזר במידע שבאתר לפני שאתם פונים לבנק לשם בקשת ההלוואה.

מה הבנק מציע ללקוחותיו?

שירות “רצים בשבילך” – לבנק לאומי למשכנתאות שירות המשחרר את הלווים לפחות מחלק מן הריצות והבירוקרטיה הכרוכות בקבלת ההלוואה. באתר הבנק מוצהר כי השירות ניתן בידי צוות מיומן שמבצע את התהליכים המייגעים במקום הלקוח.

פסק זמן מהמשכנתא – בנק לאומי למשכנתאות מאפשר ללווים הרוכשים דירה חדשה לקבל דחייה של עד שלושה חודשים בתשלום קרן וריבית ההלוואה (יש לציין כי גם בתקופה בה נדחים התשלומים הלווים אינם פטורים מתשלומים שונים כגון תשלומי הביטוח.

ביטוח EMI – בדומה לבנק משכן (פועלים) ולמזרחי טפחות, גם לאומי עובד עם ביטוח EMI, עובדה המאפשרת ללקוחות לקבל הלוואה באחוז מימון גבוה (לעומת בנקים שאינם עובדים עם ביטוח EMI ונכון להיום אינם מעניקים הלוואות באחוזי מימון הגבוהים מ – 60% – 70% מערך הנכס).

מידע – באתר האינטרנט של הבנק תוכלו למצוא מידע על תהליך לקיחת משכנתא חדשה, מהי ההלוואה המתאימה עבורכם וכדו’.

בקשת אישור עקרוני דרך האינטרנט – יש לציין כי הבנק מאפשר ללווים להגיש בקשה לקבלת אישור עקרוני באמצעות אתר האינטרנט! שירות שבהחלט יכול לחסוך לכם זמן, שיחות טלפון מיותרות והתרוצצות.

מסלולי משכנתא רגילים ומיוחדים

לאומי למשכנתאות מציע כמובן את מסלולי ההלוואה המוכרים והידועים לכולנו (מסלול צמוד מט”ח, מסלול הפריים, מסלול צמוד מדד בריבית משתנה או קבועה).

אחת התוכניות לה מעניק בנק לאומי למשכנתאות במה נרחבת הוא מסלול משכנתא בטוחה, מסלול בו ההחזר החודשי נקבע מראש ונותר קבוע לכל אורך חיי ההלוואה, ללא השפעה של עליית הפריים או מדד המחירים לצרכן – ובמילים אחרות – הלוואה במסלול ריבית קבועה לא צמודה.

כמובן שלפני שבוחרים במסלול כזה בבנק זה או אחר יש לזכור כי בדרך כלל הריביות במסלולים מעין אלה הן גבוהות למדי – כלומר הביטחון והיציבות עלולים, בסופו של דבר לעלות לכם ביוקר ולכן יש לשקול היטב את התנאים במסלולים האחרים ולבחור בתמהיל המיטבי לא רק מבחינת היציבות הדרושה לכם אלא גם מבחינת עלות ההלוואה.

דרכים ליצירת קשר – כאמור בנק לאומי למשכנתאות מאפשר לכם להגיש את הבקשה להלוואה באמצעות האינטרנט. בנוסף מאפשר לכם בנק לאומי לקבל שירות טלפוני או להשאיר פרטים באתר – על מנת שנציגי הבנק יחזרו אליכם.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך