מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

הבנק הבינלאומי למשכנתאות

באתר הבנק הבינלאומי למשכנתאות מבטיחים ללקוח כי יוכל למצוא את הלוואת המשכנתא הטובה ביותר. כמובן שאין בכך כל ערובה – ועליכם הלווים מוטלת החובה לערוך בדיקה השוואתית יסודית על מנת למצוא את ההלוואה האופטימאלית.

יש לציין כי האתר בנוי בצורה נוחה וחכמה המאפשרת לכם לקבל מענה על נושאים רלוונטיים בהתאם לחלוניות עליהם אתם לוחצים, כך ששיטוט באתר אינו בזבוז זמן. בכל מקרה אין ספק שבתחום הפיננסים ידע יכול רק להועיל.

מה הבנק מציע ללווים?

משכנתא לקבוצות רכישה – הבנק הבינלאומי למשכנתאות מעיד על עצמו כי במהלך השנים הוא צבר ניסיון בתחום זה. הבנק מזמין בעלי קרקעות המתאגדים (על מנת לבנות במשותף) לפנות אליו ולקבל טיפול אח”מים, מסלולים מיוחדים ואף ליווי על ידי צוות מנוסה.

הערה: לאור ההתפתחויות שחלו בתחום קבוצות הרכישה יש לשקול את הנושא לעומק ומכל הכיוונים לפני שאתם פונים לפרויקט מעין זה.

הטבות למורים – הבנק הבינלאומי מעניק שורה של הטבות למורים ובניהן ריביות מועדפות, עד שני החזרי משכנתא ראשונים על חשבון הבנק (בסכום מוגבל, כמובן) ועוד.

מערכת אונליין – המאפשרת ללווים לקבל מידע מעודכן על ההלוואה שלקחתם, וזאת במשך כל ימות השבוע ובכל שעות היממה, בין השאר תוכלו להתעדכן בהחזרים האחרונים וביתרת הסכום של ההלוואה. כמו כן באתר הבנק הבינלאומי למשכנתאות תוכלו למצוא מידע כלכלי עדכני ורחב היקף .

משכנתא לתושבי חוץ – הבנק הבינלאומי מעניק הלוואות לתושבי חוץ ובאתר הם יכולים לקבל מידע באנגלית או בצרפתית אודות הבנק והאפשרויות שהוא מציע.

בנק פאג”י – מדובר בראשי תיבות של בנק פועלי אגודת ישראל, זהו בנק מקבוצת הבינלאומי שמטרתו לשרת לווים דתיים וחרדים ולהתאים להם משכנתאות לפי צרכיהם.

מסלולי משכנתא רגילים ומיוחדים

כמובן שהבנק הבינלאומי מאפשר ללווים לשלב בתמהיל את מסלולי המשכנתא הנפוצים הסטנדרטיים ובניהם מסלול הפריים, מסלול קבוע צמוד מדד, מסלול משתנה צמוד מדד ומסלול צמוד למט”ח. באתר לא הופיע מידע על תוכניות ייחודיות אם כי הודגשו שני מסלולים שניתן לתת עליהם את הדעת:

משכנתא אחרת (בלון) – מדובר בהלוואת בלון – בה מוחזרים לאורך תקופת ההלוואה רק הריביות, ואילו הפרשי ההצמדה וסכום ההלוואה משולמים לבנק הבינלאומי אך ורק בסיומה של התקופה שנקבעה (יש לציין כי מדובר בהלוואה הניתנת ל – 5 שנים בלבד).

הלוואת גישור – גם כאן מדובר בהלוואה שבה מוחזרת אך ורק הריבית (בעוד קרן ההלוואה וההצמדה מוחזרות לבנק רק כאשר תמה התקופה שנקבעה מראש). ההלוואה מתאימה ומיועדת ללווים שרוכשים דירה חדשה לפני מכירת הנכס הישן, או כאשר מתקיים הפרש בין המועדים בהם הלווים מקבלים את הכספים ממכירת הדירה הישנה לבין המועדים שעליהם לשלם עבור דירתם החדשה. הבנק הבינלאומי למשכנתאות מעניק את ההלוואה ל – 25 חודשים בלבד.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך