מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

בנק דיסקונט למשכנתאות

בדף הבית של בנק דיסקונט למשכנתאות תוכלו למצוא הלוואה מסובסדת וגם כלים שימושיים כמו מילון מונחים. מכל מקום – כאשר אתם בוחנים מסלול כזה או אחר ובלי קשר להבטחות הבנקים השונים, אל תשכחו לבצע סקר שוק מקיף שכולל הצעות של מספר בנקים בתחום. חשוב לזכור שגם מבצע או תוכנית מיוחדת אינם מבטיחים לכם את התנאים האופטימאליים ורק בדיקה יסודית תאפשר לכם להגיע לתמהיל ההלוואה המיטבי.

מה הבנק מציע ללווים?

הנחות – לבנק תוכנית המכונה “משכנתא מסובסדת” המיועדת למעבירי משכורת קבועה של לפחות 4000 ₪ לטענת הבנק התוכנית מעניקה לכם זכאות להלוואה בריבית מסובסדת, כאשר התנאים האטרקטיביים תקפים כל זמן שהמשכורת שלכם נכנסת לחשבון הבנק.

מידע יעיל – באתר בנק דיסקונט למשכנתאות מידע יעיל המנוסח בצורה יפה ופשוטה, כך שאם אתם מעוניינים ללמוד עוד על הנושא האתר בהחלט יכול לסייע לכם. בנוסף תוכלו למצוא באתר מחשבונים שונים כגון מחשבון זכאות ומחשבון יכולת רכישה.

בקשת משכנתא אינטרנטית – האתר מאפשר לכם למלאות את פרטיכם ופרטי ההלוואה, אפשרות שעשויה לחסוך לכם טלפונים מיותרים וריצות.

התקשרו אלי – שירות שמאפשר לכם לפנות אל בנק דיסקונט למשכנתאות בנושאים שונים, להשאיר פרטים ואת תוכן הפנייה ולקבל מענה מנציגי הבנק.

מסלולים משכנתא רגילים ומיוחדים

בנוסף למסלולים הרגילים – ריבית פריים, משכנתא בריבית קבועה צמודה למדד, בריבית משתנה צמודה למדד וצמודה למט”ח, בנק דיסקונט מציע ללווים מסלול מיוחד – פעמיים ח”י (חצי קבועה):
מסלול זה מאפשר ללווים לפרוס את ההלוואה על פני תקופה ארוכה למדי – של 36 שנים, כאשר ללווים ניתנת אפשרות פירעון מוקדם – במועד בו עברה מחצית תקופת ההלוואה. (לדוגמא אם לקחתם הלוואה ל – 36 שנים, תוכלו לבצע פירעון מוקדם ללא קנסות כאשר עברו 18 שנה). יש לציין כי במועד זה הריבית מתעדכנת (כלומר משתנה). המנגנון בהתאם אליו היא משתנה נקבע עוד בהסכם ההלוואה.

הערה: משכנתא לתקופות ארוכות מאוד על אף שהיא מקטינה את ההחזר החודשי – היא הלוואה יקרה מאוד. חישבו על כך שכל חודש נוסף בו אתם עדיין משלמים את ההלוואה הוא חודש נוסף בו הבנק זוכה ליהנות מהריבית על ההלוואה… לכן יש לשקול בכובד ראש לקיחת הלוואות לתקופות ארוכות ולהשתדל לקצר את תקופת ההלוואה למינימום ההכרחי.

אפשרות יצירת קשר – כמובן שניתן להתקשר לבנק דיסקונט למשכנתאות ולקבל מידע בטלפון, בנוסף לקוחות יכולים להשאיר פרטים ולקבל מענה טלפוני.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך