מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

בנק מרכנתיל למשכנתאות

בנק מרכנתיל למשכנתאות הוא אחד משני הבנקים המסחריים המעניקים משכנתאות. יש לציין כי אתר הבנק נוח ונעים לשימוש ואף מסביר פנים לגולש, אם כי הוא אינו מסגיר מידע רב במיוחד ואף אינו מציע מדריכים למיניהם.

בכניסה לאתר מונה הבנק את יתרונותיו ובניהם תגובה מהירה לפניות, יחס אישי, גמישות והפשטת התהליך עבור הלקוחות. כמובן שעליכם כלווים מוטלת המשימה לברר האם אכן המציאות בשטח תואמת את ההבטחות על הנייר.

מה הבנק מציע ללווים:

הנחות לממחזרי משכנתא – באתר מצוין כי בנק מרכנתיל מעניק הנחות כאלה ללווים הפורעים הלוואה ישנה (של בנק אחר) ולוקחים משכנתא במרכנתיל.

סל הטבות – שאינו מפורט באתר אך נאמר כי ההטבות הן פועל יוצא של השילוב שבין היותו של בנק מרכנתיל למשכנתאות בנק מסחרי ובנק המעניק משכנתא.

תהליך מהיר – הבנק מעיד כי תהליך לקיחת ההלוואה מהיר ואף יעיל (לבדיקתכם).

מקצועיות – במתן השירות והתאמת ההלוואה לצרכיו של הלקוח (שוב, לבדיקתם של הלקוחות).

הלוואה לכל מטרה – אחת הנקודות המודגשות באתר בנק מרכנתיל היא האפשרות לקבל הלוואה לכל מטרה, כאשר, בין היתר מציע הבנק להיעזר בהלוואה זו על מנת לפרוע הלוואת משכנתא שנלקחה בעבר ומתאפיינת בריביות גבוהות.

מסלולי משכנתא

בנק מרכנתיל מאפשר ללווים לקחת כל אחד מארבעת המסלולים הנפוצים (מט”ח, פריים, קבועה צמודה, משתנה צמודה) ובנוסף מציע ללווים שני מסלולי גרייס – גרייס חלקי וגרייס מלא.

בגרייס החלקי בתחילת תקופת ההלוואה ההחזרים החודשיים קטנים יותר ומורכבים רק מהריבית על ההלוואה והפרשי ההצמדה (על הריבית). בהמשך התשלומים הופכים ל”רגילים” וכוללים את כל מרכיבי התשלום כולל קרן, הצמדה וריבית. בגרייס מלא, לעומת זאת, ההחזרים החודשיים יהיו מורכבים רק מהפרשי ההצמדה (על הריבית) ומהריביות עצמן ובסוף תקופת המשכנתא ניתן יהיה להחזיר את קרן ההלוואה וההצמדה.

אמצעי יצירת קשר – על מנת להיעזר בשירותיו של בנק מרכנתיל למשכנתאות יש לפנות לאחד המרכזים הקרובים לביתכם, באתר נמצאת רשימת סניפים ומספרי הטלפון שלהם.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך