מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

המשכנתא תתייקר עקב עליית הריבית במשק

01.08.2010

נגיד בנק ישראל העלה את הריבית פעם נוספת וכיום שיעורה עומד על 1.75. כתוצאה מהעלאה זו יעלה החזר המשכנתא בכ – 3%, כך מדווח האתר ynet ידיעות אחרונות.

באתר הוצגה בעיקר נקודת מבטם של הבנקים, שטוענים כי הם התריעו על עלייה צפויה בריביות המשכנתא והם אף מתריעים על אפשרות לעלייה נוספת. לדברי גורם בבנק הפועלים הטענה כי עליית הריבית באה בהפתעה היא “בלבול מוח”. לטענתו לקוחות הבנק הוזהרו מעלייה צפויה בריבית וחלקם אף פעלו בהתאם. גם בבנק לאומי נטען כי לא זו בלבד שהלקוחות הוזהרו, הבנק אף ציין בפניהם כי גם בעתיד הריבית צפויה לעלות ולהגיע לשיעור של 6%.

כמובן שבטענות אלה אין משום נחמה עבור אותם זוגות שכבר לקחו הלוואה המורכבת ברובה ממסלול הפריים, אך יש כאן בהחלט אזהרה ללוקחי משכנתא חדשה שאמורים לשקול מעתה את צעדיהם בזהירות על מנת שלא להיקלע למשבר עתידי.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך