מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

משכנתא לכל מטרה – מידע על האפשרויות העומדות בפניכם בתחום

מעוניינים לשפץ את הבית? חושבים על חתונה גדולה? חולמים על יאכטה מפוארת? הגיע הזמן להחליף את הרכב הישן?

משכנתא לכל מטרה תאפשר לכם להגשים חלומות ולהגיע למטרות שהצבתם – וכל זאת בתשלומים נוחים שלא יכבידו על חשבון הבנק.

מהי משכנתא לכל מטרה?

מדובר בהלוואה  המאפשרת למי שבבעלותו נכס נדל”ני למשכן את הנכס ולקבל הלוואה לטווח ארוך.

בשונה מהלוואה בנקאית רגילה, הלוואה לכל מטרה ניתן לפרוס על פני תקופה ארוכה כך שהתשלום החודשי קטן יותר, באופן שמקל על ההחזר ולא “חונק” את חשבון הבנק של הלקוח.

יש לציין כי משכנתא לכל מטרה מאפשרת קבלת הלוואה בסכומים גדולים (שהרי ישנו נכס המשועבד כנגד ההלוואה) ואם משווים אותה לחלופות כמו הלוואה מחברת אשראי או אפילו הלוואה בנקאית רגילה אין ספק כי מדובר באפשרות טובה ונוחה יותר עבור הלווה.

לאילו מטרות ניתן לקבל את ההלוואה?

מגוון המטרות הוא רחב למדי: בין השאר מעניקים הבנקים הלוואה לכל מטרה למימון טיפולים רפואיים כמו טיפולי שיניים, ניתוחים בחו”ל והשתלות, לצורך תשלום עבור בית אבות, רכישת רכב, מימון אירוע משפחתי גדול, לימודים גבוהים, רכישת נדל”ן ואפילו קנייה של יאכטה.

מי יכול לקבל משכנתא לכל מטרה?

מי שבבעלותו נכס נדל”ני יכול לקבל משכנתא לכל מטרה, יש לציין כי גם מי שמשלם משכנתא על הנכס יכול לקבל את ההלוואה. כמובן שבדומה להלוואות אחרות על הלווה לציין מהי מטרת ההלוואה ולהציג התנהלות פיננסית ויכולת החזר מניחות את הדעת.

מהם יתרונות ההלוואה?

מעבר לפריסה הארוכה של ההלוואה והסכומים הגבוהים שניתן לקחת, משכנתא לכל מטרה מאפשרת ללקוח לקבל הלוואה מבלי שמסגרת האשראי בחשבונו תחסם ובהחלט יכולה לסייע לו בהתנהלות הפיננסית השוטפת.

גם בלקיחת משכנתא לכל מטרה – חשוב להתייעץ עם מומחים!

לפני שאתם מתחילים בתהליך כדאי לכם לעצור ולשאול את עצמכם – האם יש לכם את הכלים להשיג את התנאים הטובים ביותר? האם יש לכם זמן להתמודד עם טפסים וריצות לבנק? האם ייעוץ עם פקיד הבנק ייתן לכם מענה מספק?

אין ספק כי רק ייעוץ שיינתן לכם על ידי יועץ מקצועי, אובייקטיבי ובלתי מוטה יסייע לכם בקבלת החלטות מושכלות, השגת ההלוואה הזולה ביותר עבורכם וחיסכון בזמן רב, עלויות ריצות ובירוקרטיה.

נשמח לעמוד לרשותכם לכל אורך הדרך – עד להשגת משכנתא לכל מטרה בתנאים הטובים ביותר, התואמת לצרכים וליכולת שלכם!

כיצד לבחור את המשכנתא האופטימאלית

לאור עליית המחירים המתמשכת בשוק הנדל”ן בישראל, כמעט בלתי אפשרי לרכוש בית מבלי לקחת הלוואת משכנתא לתקופה ארוכה. על פי תורת הכלכלה האדם הוא יצור רציונאלי שלרוב יבחר את דרך הפעולה הטובה ביותר עבורו, ואכן בכל הקשור לרכישת דירה נראה שקהל הרוכשים נוהג בדיוק כמו במודלים הכלכלים ומנסה למקסם את הרווח שלו בכל דרך אפשרית, בין אם באמצעות חיפוש מעמיק של נכס ובין אם על ידי בדיקתו (פיזית ומשפטית).

אולם בעוד שבכל הקשור לבחירת הבית נוהגים רובים הרוכשים לבחון את העסקה “בציציות” ולשקלל כל פרמטר אפשרי, נוכחי או עתידי, בדיקת המשכנתא, ברוב המקרים, לוקה בחסר.

מה חשוב לבדוק לפני שחותמים על טפסי ההלוואה?

עצה טובה שווה זהב
מעט מאוד עסקאות נחתמות לטווח של עשרים שנים ואפילו יותר, המשכנתא היא אחת מהן.
אבל מכיוון שהתחום הפיננסי זר ללא מעט אנשים, רבים רואים בהמלצותיהם של פקידי הבנק “תורה מסיני” ושוכחים שבצדו השני של הדלפק יושב אדם שהאינטרסים שלו עשויים להיות שונים או אפילו סותרים את אלו ששלכם. בעוד שאתם מעוניינים לשלם כמה שפחות כסף הבנק דווקא מעוניין לגבות כמה שיותר כך שלא תמיד פקיד הבנק הוא המקור הנאמן ביותר לעצות.

נכון, מדובר בתחום לא פשוט, אבל חשוב לזכור שאתם לא לבד במערכה ויש יועצים מקצועיים שישמחו לעזור לכם. מכיוון שמדובר בעסקה של מאות אלפי שקלים יתכן שיעוץ מקצועי אשר בוחן את כל האפשרויות העומדות לפניכם, לרבות הלוואות חוץ בנקאיות, עשוי לחסוך לכם עשרות או מאות אלפי שקלים.

סקר שוק יכול לחסוך לכם הון
נסו לחשוב על הפעם האחרונה שעשיתם עסקה משמעותית. לא משנה אם בחרתם להרשם לקורס שוק ההון או לקנות מקרר חדש, בכל אחד מהמקרים לקחתם הצעות מחיר, עמדתם על המקח וניסתם לאתר את העסקה הטובה ביותר. משכנתא, בהיבט הזה, אינה שונה מאף עסקה אחרת. בנקים שונים מציעים תנאים שונים וההבדל בין הצעה טובה לבינונית יכול להסתכם בסכום לא מבוטל לאורך תקופת חיי ההלוואה. לכן, גם אם החלטתם לוותר על שירותיו של יועץ מקצועי חשוב שתנסו לללמוד את התחום ולקבל את ההצעה הטובה ביותר.

ומעל הכל – ידע הוא כח
ממש לא מומלץ לומר לפקיד המשכנתאות (או לעצמכם..)שאין לכם מושג בתחום. אם אתם לא יודעים להבדיל בין ריבית פריים למסלול צמוד המדד יכול מאוד להיות שתפספסו הצעה טובה גם אם תתקלו באחת כזו ולכן כדאי מאוד ללמוד את התחום לעומק לפני שמתחילים לערוך סקר שוק – בסופו של דבר, זה ישתלם לכם.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך