מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

משכנתא עד הבית

בעבר, מי שהיה מעוניין לקחת משכנתא נאלץ לרוץ מבנק לבנק, לבדוק, להשוות ולבזבז את זמנו היקר…

כיום ניתן לקבל משכנתא בתנאים אטרקטיביים בלי לצאת מהבית!

שירות “משכנתא עד הבית” מאפשר לכם לקבל ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי בביתכם. השירות חוסך לכם זמן וריצות ומאפשר לכם להשיג הלוואה בתנאים אופטימאליים:

תחילה נערכת פגישה עם יועץ משכנתאות בבית הלקוח, לצורך קביעת הפרופיל הפיננסי של הלקוח ובניית תמהיל אופטימאלי וחסכוני – בהתאם למאפייניו ולצרכיו.

בשלב הבא אנו פונים לבנקים לצורך ביצוע מכרז ריביות. כאן בא לידי ביטוי יתרון משמעותי של חברתינו: מאות פניות של לקוחות המגיעות אלינו מידי שבוע הן כוח מיקוח ענק, שלא ניתן להשוות לפנייתו של הלקוח הבודד. כוח מיקוח זה מעניק לנו את האפשרות להשיג עבורכם תנאים אטרקטיביים ובכך להוזיל את ההלוואה משמעותית ואף לחסוך עבורכם עשרות עד מאות אלפי שקלים.

מעבר לחיסכון משמעותי בעלויות ובזמן תיהנו גם מראש שקט: אנחנו נדאג לטפל עבורכם בכל הקשור לבירוקרטיה ואתם תזכו לפטור מתורים וטרטורים כמו גם לליווי וייעוץ אובייקטיבי לכל אורך תקופת המשכנתא, עד ליום בו תסיימו לשלם את ההלוואה!

צרו עימנו קשר עוד היום – ותוכלו ליהנות מייעוץ אובייקטיבי ומקצועי שמגיע עד לביתכם!

להתייעצות ראשונית עם יועץ משכנתאות ובדיקת הסכום אותו ניתן לחסוך, מלאו טופס יצירת קשר או חייגו חינם: 1-800-811-811

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך