מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

העלייה במדד מסכנת את נוטלי המשכנתאות

יולי 2009

עליית מדד המחירים לצרכן מזה החודש הרביעי ברציפות משפיעה על כל אזרחי המדינה, ואולם מי שנפגע מהעניין באופן מיוחד הם נוטלי המשכנתאות, אשר נאלצים להתמודד עם עליות בהחזר החודשי מזה מספר חודשים ברציפות. נושא זה דווח בהרחבה בכתבה אשר פורסמה באתר “ynet ידיעות אחרונות”.

בכתבה הובאו מספר דוגמאות לזוגות אשר נטלו משכנתא ועתה הם חשים על בשרם את עליית המדד ומודאגים באשר לעתיד. בין השאר הובאו דבריה של חן, אם חד הורית המתגוררת במרכז ומשתכרת משכורת מינימום. חן אמרה כי היא לעליית המדד השפעה דרמטית על מצבה הכלכלי וכי היא חוששת מאובדן ביתה. בנוסף מתחה חן ביקורת על התנהלות הבנקים והקלות הבלתי נסבלת בה לווים מפונים מבתיהם.

עוד הובאו בכתבה דבריה של ראש הארגון לזכויות הדיור, ברכה ארג’ואני, אשר אמרה כי בתקופה בה אנשים מצטמצמים בקניית מוצרי יסוד, החזרי המשכנתא או תשלום שכ”ד הם מעמסה כבדה על הלווים, במיוחד לאור העובדה כי גם הם עולים.

ארג’ואני הוסיפה וציינה כי הגזירות הכלכליות שהוטלו על אזרחי המדינה בשנת 2003 נותנות את אותותיהן גם היום, אלא שעתה מתווספת אליהן גם העלייה במדד. היא אמרה כי הארגון לזכויות הדיור מנסה לסייע הן על ידי מתן ייעוץ אישי בתחום הדיור והן על ידי מגעים מול הגופים הרלוונטיים – הבנקים למשכנתאות ומשרד השיכון.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך