מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

מיחזור משכנתאות קטנות להלוואה אחת גדולה

אנחנו לקחנו לפני 10 שנים משכנתא, והיום אנחנו רוצים למחזר אותה. במהלך העשר שנים לקחנו כל מיני פלסטרים למיניהם. לקחנו כל מיני הלוואות כאלו קטנות, שכל ההלוואות הללו נגמרות בעוד שנתיים שלוש. עכשיו, ההחזר החודשי שלנו הוא מאוד גבוה עם כל ההלוואות האלה.

בוודאי, אתם חייבים לעשות סדר.

ישבנו אני והאישה, החלטנו לעשות סדר, לקחנו איזו חברה שמתעסקת עם זה והיא הציעה לעשות דבר כזה: לקחת את כל ההלוואות, כולל המשכנתא, הכל ביחד, למחזר את הכל, להוסיף לזה איזה שנתיים – כי נשאר לנו איזה שמונה שנים. אז לעשות את זה לעשר שנים – ולגמור את זה. אשתי בעד, אני נגד. אני אומר רגע, עוד שנתיים שלוש כל הפלסטרים האלה נגמרים ויישאר לנו רק משכנתא. אשתי אומרת לא – זה קשה לי בשנתיים שלוש האלו ואנחנו לא יודעים מה לעשות, אנחנו בחילוקי דעות.

אני לא הצלחתי להבין – כמה יוצא לכם להחזיר היום בחודש ומה החברה מציעה לכם?

אנחנו היום מחזירים משכנתא + פלסטרים קרוב לתשע וחצי אלף.

וואו, זה המון.

זה המון. אבל התשע וחצי זה ייגמר וזה יהפוך ל – 6 בעוד 3 שנים.

אוקי, אבל בינתיים אתם נחנקים.

כן. אבל עכשיו החברה הזאת היא חברה מאוד ידועה, לא אגיד את השם שלה, ואמרו לנו לקחת משכנתא על הכל, כי אם אני אקח על הכל זה עדיין חמישים אחוז מהבית ויאשרו לנו את זה, וההכנסה היא בסדר, אמרו בוא תיקח על הכל ותחזיר שש וחצי אלף על הכל. אבל למה לקחת את ההלוואה ולמשוך אותה על 10 שנים, את כל ההלוואות הקטנות האלה? לא נראה לי בריא. אני אומר, עוד שנתיים שלוש נחנקים, אבל זה ייגמר, לא?

כן, אבל לפעמים זה שווה כי אתה יודע, לטווח ארוך… אתה מסתכל על זה יותר מידי קדימה ואומר: תראי, אני מושך את זה לעוד שנתיים ובסופו של דבר אני משלם על זה הרבה יותר ריביות. אבל כל חודש אתם נחנקים, אתם משלמים 2500 שקל יותר. אני מאוד ממליצה לקחת את זה, לפרוס את זה, כן, לעוד שנתיים. לקחת משכנתא מסודרת, על הכל, עם ריביות יותר נמוכות. להגיע למשא ומתן אפילו עם הבנק שאיתו אתם עובדים, לנסות ללכת לבנקים נוספים, לעשות כאן שופינג מסודר וכן – להאריך את זה בעוד שנתיים ולהגיע להחזר חודשי מסודר של 6000 – 6500 שקל. זה כנראה מה שאתם מסוגלים לעמוד – אני בעד, אני כמו אשתך ומחזקת את ידה.

וואלה. הרגת אותי עכשיו… הייתי בטוח שהדעה הזאת תהיה לטובתי.

אני נורא מצטערת לאכזב.

אז את אומרת לקחת את ההלוואות הקטנות, שאמורות להיגמר בעוד שנתיים שלוש, ולמשוך אותן ל – 10 שנים.

בסדר, אבל כל חודש יהיה לכם הרבה יותר קל, ואני מבינה את האישה – לפעמים כשיש משכנתא שהיא כבדה ועמוסה מידי חודש, אנחנו לא מצליחים אפילו לסיים את החודש, להרים את הראש. ואז גוררים אחרינו כל מיני חורים – קראת לזה פלסטרים, אז אני אומרת חורים בחשבון ודברים שצריכים להשלים. ויש הצטברויות של גם חובות ומינוסים בבנקים שמשלמים עליהם כבר יותר, ועדיף ללכת לרכז את הכל בצורה יותר מסודרת וגם אם אני יודעת שיהיה לי עוד שנתיים – אני יודעת שיהיה לי שקט נפשי ואני לא אצטרך להיכנס למאבקים חודשיים של תזרים מזומנים, שאני בקושי מסוגלת לעמוד בו.

הבנתי.

אז איפה אשתך? תקנה לה פרחים, תיתן לה נשיקה ותגיד לה יאללה, הולכים על זה.

זהו סגרת לי את הנושא.

אבל אני עדיין ממליצה – בדקתם עם חברה אחת, גם אם היא מאוד ידועה…

לא. בדקנו עם כמה בנקים והגענו לבנק והם נתנו לנו את הריביות הכי טובות ונוחות ואיתם אנחנו נעשה את זה.

יאללה, מצויין.

זהו סגרת לי את המעגל.

אז שיהיה המון בהצלחה

 

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך