מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

הגבלת אחוז מימון המשכנתא תפגע בחברת EMI

ההכנסות של חברת EMI, המעניקה ביטוח למשכנתאות באחוז מימון גבוה צפויות להיפגע באופן מהותי מהמהלך האחרון של בנק ישראל, אשר הגביל את שיעור מימון המשכנתאות לרוכשי דירה ראשונה ל – 75%, למשפרי דיור ל – 70% ולמשקיעים ל – 50% בלבד.

EMI מבטחת משכנתאות שנלקחו באחוזי מימון גבוהים כנגד מצבים בהם הלווים לא יכולים להחזיר את ההלוואה לבנק, והיא החברה היחידה שעוסקת בכך בישראל. בעבר החברה הייתה שייכת ל – AIG העולמית, אך משבר הסאב – פריים בארצות הברית, שהפיל את AIG הוביל למכירת הפעילות שלה לחברת הביטוח הראל.

יש לציין כי בשנים בהן היה שוק הנדל”ן היה בשיאו, חברת EMI הייתה רווחית ביותר, אם כי בשנה שעברה רווחיה ירדו והגיעו ל – 2.5 מיליון שקלים בלבד. עיקר רווחיה הגיעו משני מקורות עיקריים: השקעות בנדל”ן ושוק ההון והפרמיות שהיא גבתה מהמבוטחים. כאמור, עקב הגבלת אחוז המימון צפויות הכנסותיה של החברה להיפגע.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך