מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

בנק איגוד למשכנתאות

בנק איגוד למשכנתאות הוא כידוע בנק מסחרי המעניק משכנתא (בשונה מבנקים אחרים שהגדרתם היא “בנקים למשכנתאות“). בדף האינטרנטי העוסק בתחום מצויין כי יש חשיבות לייעוץ הניתן על ידי מומחה כאשר מדובר בתחום סבוך זה וכמובן שעל כך לא ניתן לחלוק, אך כמובן שאתם, הלווים, לא אמורים להסתפק בייעוץ הניתן על ידי מומחי הבנק אלא לשאול, לברר, להיכנס לפורומים ולצבור ידע משלכם.

בנק אגוד למשכנתאות מעיד על עצמו כי ללקוחות מותאמת הלוואה אישית וייחודית המותאמת ליכולות הלווה ולמצב השוק, תוך אפשרות ליצירת תמהיל המשלב מסלולי שונים וכך מביא לפיזור סיכונים. עוד מציין הבנק כי יועצים מיומנים הם שבונים את התמהיל עבור הלקוח, בהתאמה לצרכיו, וכי לרשותו עומד צוות מנוסה הפועל במהירות .

מה הבנק מציע ללווים:

הטבות ומבצעים – הבנק מציע ללווים מבצע על משכנתא צמודת מדד בריבית משתנה כל שנתיים של 0.99% . יצוין כי סכום ההלוואה עומד על 100,000 ₪ בלבד. הריבית המצוינת תיוותר על כנה רק בשנתיים הראשונות של ההלוואה וכמובן שבהמשך היא עלולה לעלות/ לנסוק.

משכנתא על חשבון הבית – מדובר במבצע המיועד עבור אותם לקוחות שיהינו לפתוח חשבון משכורת (ובלשוננו – מעבירי משכורת) בבנק אגוד. יש לציין כי מדובר אך ורק בלקוחות שהמשכורת שהם מעבירים עומדת על 7,000 ₪ ויותר, המבצעים שמונה פעולות לפחות (כל חודש) או לחלופין כרטיס האשראי שלהם מחוייב בסכום הנאה של 2000 ₪. ללקוחות אלו יינתנו הטבות גם בחשבון העובר ושב וגם בחשבון ההלוואה שינהלו, כאשר בין השאר הלקוחות ייהנו מהחזר של 0.75% לחשבונם על מסלול משכנתא בריבית קבועה, צמודה או לא צמודה (לפי בחירת הלווה) לחמש עשרה שנה. עוד ייהנו הלקוחות מפטור מעמלת פקיד ואף ריבית על הפלוס (רק עד לגובה המשכורת החודשית המועברת, ורק עד לתקרה של 30,000 ₪).

מידע על עמלות – יצויין כי באתר הבנק מופיעה במקום ברור ולא מוסתר רשימת העמלות של הבנק בתחומים השונים,  כך שאם אתם רוצים לדעת כמה יעלה לכם להוציא תעודת זכאות תוכלו למצוא את המידע בקלות, וזו בהחלט נקודת זכות גדולה.

הסברים ברורים במיוחד על תהליך לקיחת המשכנתא – באתר בנק אגוד למשכנתאות התהליך מוצג בארבע שלבים פשוטים ברורים ומובנים, כך שאין צורך להוציא תואר בכלכלה כדי להבין מה נדרש מכם. יש פרוט ברור מאוד של המסמכים והתהליכים.

מסלולי משכנתא:

נראה כי בנק איגוד למשכנתאות מאפשר שילוב כל מסלולי ההלוואה המוכרים לציבור: קבועה לא צמודה, קבועה צמודה, משתנה צמודה, פריים ומט”ח. כאמור, לבנק יש מבצע על הלוואה בריבית משתנה צמודת מדד (אם כי בהחלט ייתכן כי עד שקראתם שורות אלה המבצע כבר הסתיים)

יצירת קשר:

באפשרותכם ליצור קשר עם הנציגים של הבנק בטלפון ובמייל כאחד. בנוסף, יש אפשרות להגיש בקשה למשכנתא באופן מקוון – דרך אתר האינטרנט של הבנק.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך