מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

עלייה חדה בביצוע מיחזור משכנתאות

זאת כפי שדווח באתר “The Marker “. מהכתבה עולה כי חלה עלייה של 55% במחזור משכנתאות לעומת אותה התקופה (המדובר הוא על אפריל מאי) בשנה שעברה, וזאת בהתאם לבדיקה שנערכה על ידי חברת AMG משכנתאות. בכתבה הובאו דבריו של מנכ”ל החברה, עמית קמינסקי, אשר הסביר כי על רקע השפל בגובה הריביות על המשכנתאות, התקופה הנוכחית היא אידיאלית הן עבור מי שמתעתד לקחת משכנתא חדשה והן עבור מי שמעוניין למחזר את המשכנתא הנוכחית. למעשה נוצר כאן חלון הזדמנויות להגיע לחיסכון משמעותי בעלויות ההלוואה.

קמינסקי ציין כי אם לפני חמש – שש שנים משכנתא צמודה למדד בריבית קבועה לתקופה של 10 שנים התאפיינה בריבית של 5% ויותר, הרי שבתקופה הנוכחית משכנתא זהה תתאפיין בריבית של 3.75%, חיסכון משמעותי לכל הדעות (או כפי שהגדיר זאת קמינסקי “חיסכון אדיר”). בדבריו הביא קמינסקי דוגמא לבני זוג אשר הגיעו לחיסכון של 318,000 ₪ באמצעות מחזור המשכנתא.

ניתן לסכם ולומר כי על רקע ההתרחשויות בתחום, זהו בהחלט הזמן לבדוק האם מחזור המשכנתא כדאי גם עבורכם, שכן מדובר בהזדמנות ייחודית להגיע לחיסכון בסכומים גבוהים מאוד.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך