מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

בנק משכן פועלים למשכנתאות

בנק משכן (פועלים משכנתאות) נחשב לאחד הגדולים בתחום וכאן חשוב להבין שגודל הנתח של הבנק בעוגה אינו ערובה לריביות הטובות ביותר עבורכם, לכן, גם אם אתם לקוחות הבנק סקר שוק והשוואת משכנתאות מדוקדקת הכרחיים בהחלט! אם תחליטו לבחור בבנק זה, תוכלו להיעזר בהצעות שקיבלתם לצרכי מיקוח.

לזכותו של הבנק ייאמר כי באתר האינטרנט לא מופיעות הבטחות מרחיקות לכת אך בהחלט מופיע מידע שימושי ונוח מאוד לקריאה ועיבוד.

מה הבנק מציע ללקוחות

הטבות – לקוחות הבנק נהנים מהטבה ששמה “זכאות פועלים”  – הבנק מעניק ריבית מועדפת על הכספים שיילקחו במסגרתו של מסלול משכנתא צמודת מדד בריבית קבועה, כאשר הסכומים המגיעים ללקוחות במסגרתה של ההטבה האמורה נקבעים בהתייחס להיקפים של פעילותם הבנקאית. כמובן שגובה הסכום עליו ניתן לקבל את ההלוואה מוגבל.

עוד הטבה הניתנת על ידי בנק משכן – פועלים משכנתאות מכונה בשם “זכאות ירוקה” והיא מוענקת במקרים בהם הלווים הם לקוחת הבנק או פותחים חשבון בבנק והדירה לשמה נלקחת ההלוואה עומדת בסטנדרטים של בנייה ירוקה. במסגרת ההטבה מוצעת ריבית מועדפת על כ – 50,000 ₪ מכלל סכום ההלוואה והיא ניתנת על כספים הנלקחים הן במסגרת מסלול פריים והן במסגרת המסלול צמוד המדד בריבית קבועה.

ביטוח EMI – נכון לשעת כתיבת שורות אלו בבנק פועלים למשכנתאות ניתן לקחת הלוואה באחוז מימון גבוה שכן הבנק עובד עם חברת EMI (בשונה מבנקים אחרים שאינם עובדים עם החברה ולכן לא מעניקים משכנתאות של מעל 60% – 70% מערך הנכס, בקרוב האחוזים צפויים לרדת עקב תקנות חדשות בתחום).

מסלולי משכנתא רגילים ומיוחדים

מעבר למסלולים הסטנדרטיים (קבועה צמודה, משתנה צמודה, פריים, מט”ח, קבועה לא צמודה) מציע פועלים  שלל תוכניות מיוחדות ובניהן:

משכנתא ממתינה – הלוואה זו ניתנת במסלול פריים (לפרק זמן של לא יותר מ – 10 שנים). כאשר במהלך התקופה הלקוח לא משלם את הקרן אלא רק את הריבית על ההלוואה, ואילו את הקרן (כלומר סכום ההלוואה עצמו) הלווה משלם רק בסיום תקופת ההלוואה.

משכנתא עם תחנות יציאה – המדובר הוא בהלוואת הלוואה בריבית קבועה, בה מתאפשר ללווה לפרוע או למחזר מחצית מיתרת ההלוואה מבלי לשלם לבנק עמלת פירעון מוקדם וזאת בכל אחת מתחנות היציאה (החלות אחת ל – 5 שנים). יש לציין כי לפי המדריך של בנק פועלים למשכנתאות הלוואה זאת עלולה להתאפיין בריבית גבוהה לעומת הלוואה צמודת מדד בריבית קבועה ללא תחנות היציאה האמורות.

חופשת לידה מהמשכנתא – כאן יכולים לקוחות פועלים לקבל דחייה של עד שלושה תשלומי הלוואה ברצף (כולל קרן הריבית וההצמדה) כאשר נולד/ת להם תינוק/ת. ניתן לקבל את הדחייה האמורה שלוש פעמים בלבד כך שגם אם אתם מתכננים 12 ילדים, לא תזכו ל – 12 דחיות…

הערה: מסלולים מיוחדים והטבות שונות עשויים להיראות אטרקטיביים, אך כמובן שגם אותם יש לבחון בהשוואה להצעות של בנקים אחרים, והדבר נכון לכל בנק ממנו תבקשו הלוואה.

דרכים ליצירת קשר: הפנייה לבנק משכן יכולה להיעשות טלפונית או באמצעות מילוי פרטים לאתר – כאשר נציגי השירות חוזרים טלפונית אל ממלאי הפרטים.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך