מת"ן משכנתאות היא זכיינית בלעדית לייעוץ משכנתא לעובדי החברות המובילות במשק:
מחויבים לכללי אמון הציבור
ImunHaCibur
מת"ן - החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות
  • למת"ן משכנתאות מוניטין של 6 שנות ניסיון במתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה והיא מעניקה ייעוץ משכנתאות בהיקף של כמיליארד שקלים בשנה
  • החברה זכיינית בלעדית של כ- 600,000 בתי אב באמצעות גופים וחברות מהמובילים במשק
  • מידי יום אנו יוצרים מהפיכה ושינוי מהותי במאזן בין הבנקים לצרכנים ומאפשרים לציבור הלווים לקבל תנאים אובייקטיבים, ראויים והוגנים התואמים לצרכיהם

כך תקחו משכנתא – שלושה טיפים חשובים

שלום רב. שמי רונן עקיבא ואני יושב ראש איגוד יועצי המשכנתאות באיגוד לשכות המסחר. היום אני רוצה לתת לכם מספר טיפים מאוד מרכזיים כעזרה בלקיחת המשכנתא שלכם. אז אנחנו נתחיל:

הטיפ הראשון שאני רוצה לתת לכם הוא: תכננו. מהו ההון העצמי שלכם, מהו כושר ההחזר העצמי כשאותו תעמידו על 25% מסך ההכנסה, לא יותר, מהו הסיכון שאתם לוקחים במשכנתאות גדולות וכמה אתם יכולים לבוא ולהכניס כסף עתידי. את הדברים האלה כשאתם מתכננים אתם יודעים מהו התקציב שלכם, מהו ההון העתידי, מהי סך ההלוואה שעומדת להיות וזה עוד מבלי להיכנס, רק כהתרשמות ראשונית. אז שבו ותכננו.

הטיפ השני: עשו סקר בנקים. כן, גם אם אתם פחות מבינים, פחות קראתם, עשו סקר בנקים, לכו לבנקים, תראו מה מציעים לכם, מה הפקידה נותנת לכם, האם היא ידידותית ושירותית, זה תמיד משליך כלפי העתיד.

דבר שלישי: פנו לחברות ייעוץ. היום ישנן לא מעט חברות ייעוץ, פנו אליהן ותראו מה הן יכולות לעשות עבורכם. לרוב, הן ישיגו תוצאות הרבה יותר טובות, הן בצד המקצועי כתמהיל והן בצד הכמותי כתנאי שוק. גם את חברות הייעוץ עליכם לבחור ולדעת את מי אתם לוקחים, אז אפשר לבחור מאיגוד יועצי המשכנתאות כחותמת איכות, 2, על פי המלצות, ניסיון, האם יש להן המלצות או אין להן המלצות, חבר מביא חבר זו תמיד ההמלצה הטובה ביותר. 3, מהו הניסיון שלהן בתחום. 4, מהי ההתחייבות של החברה כלפיכם, מה היא יודעת להשיג עבורכם. קבלו את כל זה ותקחו הלוואה חכמה.

 
כתיבת תגובה

שם *
אימייל *
התגובה שלך